Vergődő - az élet hétpróbája

Friss topikok

  • Boston2: Egyébként szerintem nagyon szép lett, nekem tetszik. És nem kellett volna azon aggódnod, hogy éget... (2011.05.12. 03:49) akkor, csináld meg Te !!!
  • vergődő: @sznébi: Üdv a fedélzeten! (2011.05.05. 10:00) kunyi
  • vergődő: Igen, nagy szíve van. És jó ügyvédje:) (2011.05.02. 08:32) Egy nadrág, nem nadrág?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

álom - vagy mennyország

2011.06.06. 12:30 vergődő


Az egyik éjjel azt álmodtam, hogy boldog voltam. Nagyon boldog. Olyan ismeretlen érzés volt ez. Pedig nem történt semmi különös.

Reggel volt, viszonylag korán ébredtem, még mindenki aludt. Lementem, kimentem a teraszra. Leültem a lépcső tetejére, csak a kert vett körül, a kert melegsége. Soha nem szoktam ott ülni, de ez most olyan természetes volt, mintha mindig ott ücsörögtem volna. Finoman simogattak a napsugarak. Csönd volt, de nem üres csönd, a természet csöndje, a lágy szellő, és madárcsicsergés észrevétlenségével. Egyszercsak finoman hallom ahogy odajössz mellém, lágyan átölelve letelepszel mellém. Nem szólunk, csak ülünk tovább. A gyerekek még alszanak. és együtt érezzük a boldogságot. A leírhatatlan boldogságot. Hogy minden rendben lesz. Hogy mindegyikünk boldog, és ezt semmi nem zavarhatja már meg. És a valóság is ott lebeg, tudom, hogy várnak a napi teendők, tudom, hogy vár a munka, tudom, hogy mégsem lehet ez a paradicsom. De olyan biztosan tudom, hogy minden rendben lesz, hogy boldogak leszünk, hogy semmilyen kétség nem merülhet fel. Ilyen lehet a mennyország? Csodálatos érzés. Kár, hogy ez csak egy álom... remélem nemcsak egy álom...

Szólj hozzá!

Címkék: az élet napos oldala

A bejegyzés trackback címe:

https://vergodo.blog.hu/api/trackback/id/tr1002961338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása