Vergődő - az élet hétpróbája

Friss topikok

  • Boston2: Egyébként szerintem nagyon szép lett, nekem tetszik. És nem kellett volna azon aggódnod, hogy éget... (2011.05.12. 03:49) akkor, csináld meg Te !!!
  • vergődő: @sznébi: Üdv a fedélzeten! (2011.05.05. 10:00) kunyi
  • vergődő: Igen, nagy szíve van. És jó ügyvédje:) (2011.05.02. 08:32) Egy nadrág, nem nadrág?

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Egy nadrág, nem nadrág?

2011.03.16. 02:32 vergődő

Régen többször volt, hogy együtt kódorogtunk, nézelődtünk, vásároltunk, és ez valahogy mindig olyan különleges anya-lánya kapcsolat volt, amely huncutságaival még jobban összekötött. Ezt szerettem volna megismételni. Sosincs idő, hétközben az iskola után, a különórák között, mindig csak versenyt futunk az idővel, és a felgyülemlett háztartási romokkal. De most nem érdekel, ha nem akarod, hát nem, ha elkésünk, hát el, de szeretnék veled elmenni vásárolgatni.

Igen, persze az öcsédet is vinnünk, kell. De a barátnőd miért? Nem voltál vele eleget mostanában? Most is onnan jössz, nem volt elég? Persze félek, ha nemet mondok, lefújod az egészet. Próbállak lágyan lebeszélni, picim, most kettesben szerettem volna veled lenni, igen tudom az öcséd is ott lesz, de az más. Igen eljöhet a barátnőd, de lehet, hogy nem érünk vissza az edzésre, mondtad neki? Nem, mondd meg. Jó, ok, csak induljunk.

Nem veszünk szar gatyát!

Ok, de olyat se, ami nekem nem tetszik!  Mostanában olyan más lett az ízlésed, néha túl felnőttes, túl kihívó. Még gyerek vagy, nem szabadna ennyire felhívni magadra a figyelmet!

Boltról-boltról, boltról-boltra a legtöbb  szóba sem jöhet, vagy nagy, vagy borzasztó. Na végre valami amit fel lehet próbálni, bár elég fura. Szerencsére nem tetszik.

Igen ez tényleg szép, na de atyavilág mennyibe kerül! 18.000 Ft, na jó 26.000-ről leértékelve, szuper! Most mi a fenét csináljak? Ma voltam az ügyfélnél, kp. fizetett 13.000-et. Na de totál üres volt a tankom, legalább 3.000 tankolnom kellett, ha nem akarom a motort tönkrevágni, vagy az útszélén megállni. Nem sose, szoktam ilyet, mindig teletankolom, de most sikerült teljesen lefogyasztanom a kártyáról a pénzt. Illetve már néhány hete csak lavírozok, de most vége. Persze muszáj volt kivennem a cégből, és még abból van is néhány ezres, de a abból a különórákat akartam befizetni.

Hogy, nem tetszik, vagy nem kell ilyen drága? Mit mondtál? Na mindegy, fő, hogy nem nézel rám könyörgő szemekkel... Végül is a barátnőd nemrég 3.000 Ft-ért kapott márkás gatyát, csak kapunk mi is. Menjünk még. Megszólal a mobilom a barátnő anyukája az, hogy visszaérünk-e edzésre. Hát nem hiszem, 2 perc múlva kezdődik, és mi még csak a felét jártuk be. Igen üzentem, hogy nem biztos, hogy visszaérünk. Baszki felnőtt nő vagyok, csak megtehetem, hogy egyszer nem a tanárok kénye kedve szerint ugrálok, egy délután...Te is gondolkodhattál volna, amikor elengedted a lányod...

Na végre megtaláltuk, nagyon helyes! Igaz előre szaggatott, nem, nekem semmi bajom vele, eddig te sikitoztál, ha ilyet ajánlottam. Ja és van egy szürke is, kissé halott szürke, és mintha festékfoltos lenne. Végül is az se rossz! Tanácstalanul kérded, melyik tetszik. Nem merlek lebeszélni egyikről sem, de a barátnőd sem választ. Félénken megjegyzem, talán a kék szebb, nekem jobban tetszik. De Te csak állsz, kezedben mindkettővel.

Anya, nem lehetne mindkettő? Jaj, tudtam, hogy ez lesz, de egyenként 8.000 Ft, és a zsebemben a maradék 10 lapul. És különben is, miért kell mindjárt kettő. Vegyük meg a jobbat, s ha kell máskor is nézhetünk, és egyébként is hogy nevellek,  ha rögtön belemegyek. De Te csak tartod a 2 gatyát. És ha nem veszem meg? Persze, tudom, hogy hétvégén apuhoz mész, és tök mindegy most megveszem-e mindkettőt, vagy sem, te még néggyel fogsz hazajönni. Na lehet, hogy nem néggyel, - már rámszóltál, Kicsim, - lehet hogy túlzok. De ugyanez volt a radírozható tollal. Kaptál egyet tőlem. És ahelyett hogy minden OK lett volna, mégegyet kértél, s aputól egy rakás ugyanolyan tollal tértetek haza. Na, ja nem tudok minden héten oroszlánt örökbefogadni:)

Nem, nem lehet. És ott tört szét a varázs, látni szemedben a csalódott dühöt, és rakod vissza mind a kettőt. Tudtam, és tudtam, de akkor se. Jó akkor menjünk, én nem megyek be több boltba, fölösleges volt az egész strapa. Na mivan meggondoltad magad? Ok a pénztárhoz megyünk, szerencsére a kékkel. És szótlanul sietünk az autó felé. Én kissé lemaradok. Siessünk anya, megy az edzés. Jó mindjárt, ezen már nem múlik!

...Beszállok, és mintha átváltottál volna, mosolyogsz, Köszi anya! Nagyon szeretlek!

Mi történhetett? A barátnőd figyelmeztetett, vagy akarsz tőlem még valamit? Vagy csak egyszerűen észbekaptál?

2 komment

Címkék: csalódás kettesben

A bejegyzés trackback címe:

https://vergodo.blog.hu/api/trackback/id/tr462761069

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boston2 · http://boston.blog.hu/ 2011.03.24. 17:38:36

Talán csak észbekapott. Hiszen nagy szíve van, ha nem is mindig mutatja ki, nem?

Amikor beszéltünk, te nem voltál ott, nagy örömmel újságolta, hogy "vettünk gatyát", ez volt az első, amit mondott. :)

vergődő · http://vergodo.blog.hu 2011.05.02. 08:32:37

Igen, nagy szíve van. És jó ügyvédje:)
süti beállítások módosítása